Centrală telefonică digitală

Centrală telefonică digitală - De la începuturi până în prezent. Viitor.

Centrală telefonică digitală: De la Public, la Privat și acum în Cloud

Centrală telefonică digitală –Te-ai întrebat vreodată cum au apărut ?

 

Tivadar Puskas este dezvoltatorul primei centrale telefonice publice. Aceasta apărea în anul 1877 și punea bazele unei revoluții tehnologice în ceea ce privesc rețelele de comunicare.

 

Centrala telefonică automată, predecesoarea centralei telefonice publice, a fost prima dată instalată în România în anul 1927, în scopul centralizării apelurilor telefonice interne ale organizațiilor și separarea acestora de centrala telefonică publică.

 

Cu trecerea anilor, și fiind utilizate de majoritatea companiilor mari, centralele telefonice automate au trecut prin transformări și îmbunătățiri constante precum: opțiunea de a putea redirecționa apeluri, de a seta mesaje de întâmpinare cu automatizări (IVR), de a crea cozi de așteptare etc.

 

Deși îmbunătățite, costul echipamentului necesar pentru a crea și implementa un astfel de sistem era unu mare, așadar, centralele telefonice puteau fi folosite numai de companiile foarte mari, în defavoarea companiilor mici și medii ce nu își permiteau un astfel de sistem.

 

Apariția internetului în anii 1990 aduce îmbunătățiri semnificative centralelor telefonice automate. În această perioadă apar centralele IP-PBX (centrale telefonice care permit rutarea apelurilor prin intermediul internetului).

Centrală telefonică digitală - Care sunt beneficiile?

  • avantajează afacerile ce dețin mai multe sedii. Acestea nu mai sunt nevoite să achiziționeze în fiecare locație o centrală telefonică, locațiile conectându-se la centrala telefonică digitală cu ajutorul internetului. De asemenea, absolut remarcabil este faptul că apelurile între interioarele aceleiași centrale telefonice – chiar dacă sunt geografic diferite – este gratuit.
  • o centrală telefonică digitală reduce costurile de achiziționare a întregului sistem pe care le-ar presupune o centrală telefonică clasică.
  • centrala telefonică digitală reduce costurile apelurilor cu partenerii, atât cu cei din interiorul tării cât și cu cei de peste graniță
  • centrala telefonică digitală face optimă comunicarea cu agenții care optează pentru telemuncă sau cei ce se află pe teren. Aplicațiile centralei telefonice virtuale permite conectarea agenților și preluarea apelurilor de pe orice smart device.
  • centrala telefonică digitală se configurează rapid și simplu cu ajutorul unei interfațe web, ce este accesibilă oricui, nu doar specialiștilor în domeniu.
  • centrala telefonică digitală aduce o serie de avantaje precum: înregistrarea apelurilor,  integrarea cu sistemele de telefonie clasice, arhitectură scalabilă și conectare rapidă cu orice altă aplicație, fapt ce permite diferite automatizări prin voce și SMS.

 

Așadar, apariția centralelor telefonice virtuale a adus un beneficiu tuturor companiilor, indiferent de mărimea acestora, făcând facilă și ușoară integrarea unui asemenea sistem în afacerea lor.

Când ai nevoie de o centrală telefonică digitală?

  • când afacerea ta crește.
  • când începi să pierzi apeluri telefonice și îți e dificil să le reiei.
  • când ai prea multe numere de telefon alocate aceluiași business și observi că potențialii clienți sunt induși în eroare.
  • când nu mai ai control asupra actualei tale echipe de call center sau când aceștia nu mai fac față apelurilor.
  • când nu vrei să investești în toată aparatura necesară înregistrării și stocării apelurilor telefonice.

Ce ne asteapta in viitor ?

Centralele IP au evoluat enorm în ultimii ani, dar adevăratul lor potențial este de abia la început. Functionalitati precum condiții programabile, roboti vocali care înțeleg intenția apelantului și pot să facă diferite acțiuni (ex: preluare dosar daună, programări medicale) sunt deja realitate în interesantul drum al centralelor IP din viitor.

Picture1.jpg

Cu peste 10 ani experiență în telecomunicații, îți oferim servicii de telefonie VoIP de care orice companie, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea sa, are nevoie pentru a se extinde eficient.

Soluțiile pe care le oferim sunt adaptate pentru orice buget și pentru proiecte de diferite complexitati, de la proiecte simple, la cele mai complexe, cu automatizări și integrări. 

Sistemul nostru de telefonie VoIP din România se actualizează și îmbunătățește constant, pentru a oferi clienților noștri servicii de calitate, care să îi ajute în gestionarea comunicării cu clienții în mod eficient.

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.