Centrală telefonică digitală –Te-ai întrebat vreodată cum au apărut ?
Tivadar Puskas este dezvoltatorul primei centrale telefonice publice. Aceasta apărea în anul 1877 și punea bazele unei revoluții tehnologice în ceea ce privesc rețelele de comunicare.
Centrala telefonică automată, predecesoarea centralei telefonice publice, a fost prima dată instalată în România în anul 1927, în scopul centralizării apelurilor telefonice interne ale organizațiilor și separarea acestora de centrala telefonică publică.
Cu trecerea anilor, și fiind utilizate de majoritatea companiilor mari, centralele telefonice automate au trecut prin transformări și îmbunătățiri constante precum: opțiunea de a putea redirecționa apeluri, de a seta mesaje de întâmpinare cu automatizări (IVR), de a crea cozi de așteptare etc.
Deși îmbunătățite, costul echipamentului necesar pentru a crea și implementa un astfel de sistem era unu mare, așadar, centralele telefonice puteau fi folosite numai de companiile foarte mari, în defavoarea companiilor mici și medii ce nu își permiteau un astfel de sistem.
Apariția internetului în anii 1990 aduce îmbunătățiri semnificative centralelor telefonice automate. În această perioadă apar centralele IP-PBX (centrale telefonice care permit rutarea apelurilor prin intermediul internetului).
Așadar, apariția centralelor telefonice virtuale a adus un beneficiu tuturor companiilor, indiferent de mărimea acestora, făcând facilă și ușoară integrarea unui asemenea sistem în afacerea lor.
Centralele IP au evoluat enorm în ultimii ani, dar adevăratul lor potențial este de abia la început. Functionalitati precum condiții programabile, roboti vocali care înțeleg intenția apelantului și pot să facă diferite acțiuni (ex: preluare dosar daună, programări medicale) sunt deja realitate în interesantul drum al centralelor IP din viitor.
Cu peste 10 ani experiență în telecomunicații, îți oferim servicii de telefonie VoIP de care orice companie, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea sa, are nevoie pentru a se extinde eficient.
Soluțiile pe care le oferim sunt adaptate pentru orice buget și pentru proiecte de diferite complexitati, de la proiecte simple, la cele mai complexe, cu automatizări și integrări.
Sistemul nostru de telefonie VoIP din România se actualizează și îmbunătățește constant, pentru a oferi clienților noștri servicii de calitate, care să îi ajute în gestionarea comunicării cu clienții în mod eficient.
© 2022 Hosted PBX. Toate drepturile rezervate | Realizat de WireMedia - Agentie Marketing Digital
Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.