Cloud PBX

Cloud PBX

Cloud PBX - Soluție de telefonie pentru afacerea ta

Afacerea ta e în creștere. Tocmai ți-ai deschis un nou sediu sau poate că vânzările au ajuns la un nivel record. Felicitări, e un semn bun, iar un business care se află în creștere are întotdeauna nevoie și de o infrastructură pe măsură, care să se poată dezvolta odată cu el. 

Un aspect esențial al oricărei afaceri este, bineînțeles, comunicarea cu clienții. Fie că vinzi servicii sau produse, un departament de customer care atent, aflat constant la dispoziția clienților, susținut de un sistem de telefonie eficient, precum Cloud PBX, este foarte important și poate face diferența dintre tine și competitori. 

Dacă ești în căutarea unui nou sistem de telefonie, însă nu știi ce să alegi, suntem aici să-ți explicăm despre tipul de centrală cloud PBX și cum s-ar potrivi afacerii tale. Iată o scurtă detaliere a acestei categorii de centrale:

  • Un sistem cloud PBX (găzduit în cloud) este o variantă rentabilă și fiabilă de sistem de telefonie pentru business-uri
  • Oferă o gamă largă de caracteristici și personalizări, adaptate nevoilor și complexității afacerii tale 
  • Este un sistem sigur, care oferă flexibilitate și scalare business-urilor
  • Nu există costuri pentru comunicarea între sedii/punctele de lucru ale aceleiași companii, indiferent de distanța între sedii.
Cloud PBX

Ce este Cloud PBX?

PBX este acronimul pentru Private Branch Exchange și reprezintă de fapt o centrală telefonică digitală, IP, gazduită într-un datacenter performant. Pentru utilizator, este o rețea telefonică de business care permite comunicarea atât în interiorul, cât și în afara organizației. Cloud PBX, cunoscut și sub numele de Hosted PBX sau Virtual PBX, este o soluție bazată pe IP, fiind oferită și accesată complet prin intermediul Internetului și găzduită la nivel de Cloud.

Ce beneficii are?

  • Se reduc costurile întregului sistem de telefonie, întrucât nu mai e nevoie de hardware și totul este găzduit în cloud
  • Îți poți păstra numerele de telefon existente, pentru a menține o coerență în imaginea brand-ului. Integrarea cu sistemul de telefonie național este perfectă. 
  • Dacă folosești deja o centrala telefonică IP fizică, poți folosi telefoanele IP existente și cu centrala telefonică din Cloud, atâta timp cât telefoanele respectă standardul SIP / VoIP.
  • Dacă ai mai multe sedii, este nevoie de o singură centrală telefonică, iar diferitele locații se conectează la cloud PBX prin intermediul Internetului. Mai mult, nu există costuri pentru apelurile între sedii, lucru care duce la o scădere considerabilă a cheltuielilor
  • Centrala se configurează foarte ușor, nu e nevoie de cunoștințe tehnice, iar interfața web este accesibilă și user-friendly
  • Oferă multe tipuri de personalizări, cât și opțiuni precum IVR, mesaje de întâmpinare, înregistrarea apelurilor și conectare facilă cu alte aplicații (automatizare SMS, email, CRM etc.)
  • Facilitează munca agenților de call center datorită regulilor de preluare automată a apelurilor. De asemenea, aceștia pot lucra remote sau de pe teren, întrucât centrala poate fi accesată de pe orice smart device. Singura condiție – o conexiune bună la Internet. 
  • Poți lua decizii informate ca manager de companie sau manager de callcenter în urma consultării diverselor rapoarte oferite de centrală.

Când ai nevoie de cloud PBX?

Dacă ai o afacere, mai devreme sau mai târziu vei avea probabil nevoie de o centrală telefonică virtuală. Însă pentru a răspunde punctual:

  • Când afacerea ta crește și deschizi noi locații/puncte de lucru
  • Când nu mai reușești să faci față apelurilor primite și începi să pierzi din ele, fără să mai poți reapela clienții
  • Când ai mai mult de un număr de telefon și vrei să ai unul singur, centralizat
  • Când vrei să supraveghezi și analizezi activitatea echipei de call center pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții
  • Când simți nevoia să treci la un sistem de telefonie modern și să renunți la aparatura care ocupă spațiu și are nevoie constant de mentenanță 
  • Când ai o echipă care lucrează remote sau on-the-go și îți dorești să poată răspundă la apeluri de pe orice device, de oriunde.

Cu ce te putem ajuta noi?

Pentru că știm cât de important este să ai parteneri pe care să te poți baza și care să fie alături de tine odată cu creșterea afacerii, ne-am propus să oferim servicii care să aducă beneficii reale oricărei companii, indiferent de mărime. Fie că ești un start-up la început de drum sau o multinațională gata să se digitalizeze, Hosted PBX are serviciile de telefonie cloud de care ai nevoie. Cu mai mult de 10 ani de experiență în industrie, avem cunoștințe tehnice, oameni cu expertiză și o înțelegere profundă a nevoilor moderne de business.

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.