Servicii call center

Servicii call center - Când e momentul să apelezi la aceste servicii?

Ce este un call center și cu ce se ocupă?

Pe măsură ce serviciile de call center au evoluat, acestea au devenit indispensabile pentru afaceri, indiferent de mărimea acestora, în scopul vânzării produselor și serviciilor acestora, cât și a menținerii comunicării facile cu actualii și potențialii clienți.

 

Cu alte cuvinte, call center-ul este biroul ce primește și efectuează un număr mare de apeluri, cu ajutorul agenților din cadrul lui.

Serviciile de call center sunt utilizate în general de firme în scopuri comerciale. Acestea facilitează preluarea și efectuarea unui număr mare de apeluri telefonice, prin utilizarea de software-uri special create pentru a ușura și simplifica munca companiilor.

Internalizarea serviciilor de call center poate aduce de la sine creșterea costurilor unei companii. În primul rând, este necesară achiziționarea aparaturii cu ajutorul căreia funcționează un call center și angajarea agenților ce urmează să gestioneze întregul proces. 

Toate aceste costuri pot fi reduse la minim, alegând servicii de call center externe (vezi aici serviciile pe care le oferă Hosted PBX).

În plus, serviciile externalizate de call center nu vin doar cu aparatura necesară unui call center, ci și cu software-uri vitale pentru buna funcționare și pentru eficientizarea procesului, managementul agenților și project management între managerul de callcenter externalizat și echipa internă a clientului.

Cand ai nevoie de serviciile de call center?

Dacă volumul apelurilor te copleșește și te afli în incapacitate de a prelua numărul total de apeluri pe care îl primești zilnic, este timpul să apelezi la servicii de call center atunci când. 

Dacă te regăsești în următoarele situații, este timpul să ne contactezi pentru servicii de call center (o poți face simplu și rapid aici):

  • Afacerea ta este în continuă expansiune.
  • Actualii tăi angajați nu mai fac față volumului de apeluri
  • Nu găsești agenți de call center potriviți afacerii tale
  • Pierzi apelurile clienților tăi și îți este foarte greu să le reiei
  • Simți că nu ai control asupra actualei tale echipe de call center

Servicii call center - Beneficii

Dacă te-ai regăsit în situațiile prezentate mai sus, stai liniștit, avem soluții pentru tine. Însă, este important să știi și ce beneficii îți aduc soluțiile noastre.

Serviciile de call center vin cu multiple beneficii, cele mai importante dintre ele fiind:

 

  • Poți prelua un număr mult mai mare de apeluri telefonice.
  • Poți crea reguli de preluare și redirecționare, în funcție de nevoile tale.
  • Economisești timp și bani pentru afacerea ta.
  • Ai la dispoziție o echipă de agenți specializați în servicii call center.
  • Ai 24/7 asigurat suport tehnic pentru orice dificultate întâmpini.

 

Mai multe beneficii poți regăsi în secțiunea noastră special creată pentru tine.

Cine suntem noi și cu ce te putem ajuta?

Suntem prezenți în piața telecomunicațiilor de peste 10 ani și venim către tine cu servicii de telefonie VoIP de care orice business, indiferent de dimensiunea sa sau de domeniul în care activează, are nevoie pentru a se extinde eficient.

Soluțiile noastre sunt gândite pentru orice buget și în funcție de gradele diferite de complexitate pe care le pot avea proiectele, de la cele simple, la cele mai complexe, cu automatizări și integrări.

Sistemul nostru de telefonie VoIP din România se actualizează și îmbunătățește constant, pentru a oferi clienților noștri servicii de calitate, care să îi ajute în gestionarea comunicării cu clienții în mod eficient.

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.