VoIP în România este standardul în ceea ce privește sistemele de telefonie, în special când vorbim de cele business. Sunt deja mai mult de 20 ani de când această soluție complexă, rentabilă și complet digitală și-a făcut apariția pe piață și reprezintă alegerea ideală pentru multe afaceri. Când vine vorba de servicii VoIP în România, multe business-uri au făcut deja tranziția de la sistemele tradiționale de telefonie către cele VoIP, întrucât acestea din urmă vin cu o serie de avantaje pentru orice companie, indiferent de mărime.
Telefonia VoIP (Voice over IP) în România oferă o alternativă fiabilă și modernă sistemelor analog de telefonie, întrucât permite efectuarea de apeluri prin intermediul Internetului, atât în interiorul companiei (gratuit), cât și în exteriorul ei, folosind atât telefoane SIP / VoIP cât și software dedicat ce poate fi utilizat de pe orice dispozitiv. Aceasta aduce o multitudine de opțiuni și avantaje precum IVR, audioconferințe, integrări cu diferite sisteme (CRM, sisteme interne etc.), posibilitatea de a avea mai multe numere și extensii, toate sub umbrela unui singur call center.
Managerii business-urilor sau a echipelor de call center au vizibilitate completă asupra activității angajaților, putând vizualiza rapoarte detaliate cu numărul de apeluri primite/efectuate/ratate, durata acestora, cât și alte detalii. Mai mult, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite, aceștia pot asculta și analiza înregistrări ale convorbirilor sau chiar urmări în timp real și interveni dacă este cazul, fără ca interlocutorul să știe.
De la scăderea costurilor operaționale la scalarea facilă a sistemului și preluarea apelurilor într-un mod inteligent, o centrală virtuală avantajează orice afacere în creștere. Poți citi mai multe despre beneficiile unui sistem de telefonie VoIP aici.
Dacă nu ai făcut încă trecerea de la sistemul tradițional de telefonie la cel virtual sau dacă îți dorești să faci o schimbare în privința sistemului VoIP pe care îl folosești, Hosted PBX îți stă la dispoziție.
Ca în orice industrie, există mai mulți jucători importanți, cu toate acestea, Hosted PBX se diferențiază de majoritatea prin experiența de peste 10 ani pe care o are pe piața de telecomunicații, fiind printre primele firme care să ofere servicii VoIP în România. Odată cu ani de experiență vine, bineînțeles, și un grad ridicat de expertiză și o calitate înaltă a serviciilor oferite, susținute de o echipă cu foarte multe proiecte finalizate și clienți satisfăcuți.
O experiență de peste 10 ani pe piața VoIP în România aduce cu sine o multitudine de interacțiuni cu diferite industrii, de la cea medicală și de contabilitate, la ecommerce, modă și HORECA. Colaborările avute de-a lungul timpului cu companii de diverse dimensiuni, de la start-up-uri și business-uri la început de drum la companii naționale au ajutat la îmbunătățirea serviciilor oferite, dar și la personalizarea soluțiilor în funcție de fiecare client. A existat de asemenea și o evoluție importantă din punct de vedere tehnologic, soluția Hosted PBX fiind găzduită la momentul actual într-un datacenter performant și sigur.
Printre clienții care au apelat la noi și cărora le-am oferit soluții personalizate de centrală VoIP se numără Club Diverta, Târgul Cărții, Rhea Costa, Malvensky, Pluriva, Spitalul Monza, Regina Maria, Clinicile Dentare Dr. Leahu, Cronos Beauty.
Poți găsi toate echipamentele de care dispunem aici.
Pentru orice altă întrebare, contactează-ne simplu și rapid.
© 2022 Hosted PBX. Toate drepturile rezervate | Realizat de WireMedia - Agentie Marketing Digital
Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.