Caracteristici

Caracteristici
Caracteristici

Personalizare call center

Crește productivitatea call center-ului tău cu ajutorul opțiunilor personalizate. Platforma noastră self-service îți oferă posibilități multiple de configurare. 

Ai opțiunea de a stabili orarul de muncă pentru Call Center și de a defini agenții în funcție de preferințele tale. De asemenea, poți stabili cozi de așteptare, configurând inclusiv direcționarea și redirecționarea apelurilor către anumiți operatori, în funcție de priorități și experiența acestora. 

Mai mult, în cazul în care sistemul se oprește neașteptat, conexiunea la Internet se întrerupe sau în alte cazuri de urgență, redirecționarea se va face automat – tot ce trebuie să faci este să-ți setezi extensia necesară în caz de urgență. Comparativ cu metodele tradiționale de redirecționare a apelurilor, unde trebuie urmat un set întreg de instrucțiuni, aici ai opțiunea de a vizualiza sistemul de apeluri într-o simplă hartă virtuală.  Astfel vei beneficia de mai multă flexibilitate și ușurință în administrarea, preluarea și redirecționarea convorbirilor.

Caller ID & History

Poți vizualiza simplu și eficient istoricul convorbirilor și al altor interacțiuni dintre operatori și clienți.

 

Fiecărui client i se va atribui un ID unic (caller ID), reprezentat de un nume cu 15 caractere. Acesta va fi afișat în consola telefonică, apelanții fiind mai ușor de recunoscut și gestionat. Prin intermediul platformei noastre, identificatorul apelantului este complet personalizabil. Hosted PBX dispune de opțiuni pentru modificarea ID-ului și a datelor despre apelurile efectuate sau primite, permițându-ți să controlezi informațiile pe care le vezi înainte de a prelua o solicitare. Acest serviciu poate fi configurat în pagina Admin/Setări.

 

De asemenea, cu ajutorul funcției History, poți vizualiza toate detaliile convorbirilor, de la dată, durată și apelant, până la subiectul telefonului și maniera încheierii conversației (apel soluționat, transferat sau abandonat).

 

Numere scurte și IVR

Oferă o imagine profesională brandului tău prin intermediul numerelor scurte și al sistemului IVR (Interactive Voice Response) 

 

Numerele scurte reprezintă o modalitate de a aloca o comandă rapidă pentru apelare. 

Sistemul poate fi configurat astfel încât să apară afișată numai extensia, numele sau un cod, în funcție de nevoile și preferințele tale. Cu ajutorul acestora, business-ul tău se va bucura de credibilitate, îmbunătățindu-și imaginea în rândul actualilor și potențialilor clienți.

 

Totodată, vei beneficia de Interactive Voice Response (IVR), o tehnologie automată a sistemului de telefonie. Aceasta permite apelanților să acceseze informații printr-un sistem de răspuns vocal al unor mesaje preinregistrate, fără a fi nevoie să vorbească cu un agent. 

Înregistrare apeluri

Platforma înregistrează automat apelurile, pe care ulterior le poți asculta pentru a instrui membrii echipei și implicit, îmbunătăți comunicarea cu clienții 

 

Ai posibilitatea de a înregistra apelurile într-un mod rapid și selectiv, folosind un softphone, sau poți selecta opțiunea din server pentru a înregistra toate conversațiile. Mai mult, poți configura direct în meniu unde sunt salvate înregistrările, pentru un acces simplu și rapid.

Monitorizare în timp real

Îți monitorizezi echipa în timp real și urmărești performanța operatorilor, iar dacă e nevoie, poți interveni și ajuta, fără ca interlocutorul să te audă. 

 

Această opțiune oferă posibilitatea administratorului de a urmări discuția fără ca prezența lui să fie anunțată. De asemenea, el nu poate fi remarcat de participanții conversației. Astfel, acesta poate ajuta la rezolvarea rapidă a problemelor, poate oferi informații și clarificări sau poate asista pur și simplu pentru a urmări performanțele agenților.

Rapoarte și statistici

Ia decizii cât mai informate care să-ți ducă afacerea mai departe, analizând situația apelurilor primite/pierdute, numărul de clienți în așteptare și altele. 

 

Statisticile sunt realizate pentru activitatea fiecărui utilizator în parte. Acestea țin evidența apelurilor efectuate, preluate, ocupate, la care nu s-a răspuns, dar și a celor care au eșuat. Mai mult, statisticile sunt disponibile și pentru „Activitatea de așteptare” sau pentru activitățile agenților care indică apelurile introduse în coadă și modul în care s-a încheiat conversația, dacă a fost dat un răspuns sau dacă apelul a fost transferat sau abandonat.

 

Cu ajutorul datelor adunate, poți avea o viziune de ansamblu asupra a ceea ce se petrece în interiorul echipei tale. Astfel, ai posibilitatea de a identifica plusurile și minusurile afacerii tale, reușind totodată să găsești metode prin care să îmbunătățești serviciile de suport oferite.

Integrări API (CRM, sisteme interne, etc.)

Integrează cu ușurință platforma Hosted PBX cu orice alt sistem intern pe care îl folosești, de la CRM, magazin online la alte aplicații omnichannel.

 

API (Application Programming Interface) reprezintă un tip de software ce permite ca două aplicații să comunice între ele. În acest mod, tu ai posibilitatea de a integra platforma noastră cu alte programe și sisteme pe care compania ta le folosește în mod frecvent. Printre integrările API se numără următoarele funcții: detalii apel, istoric apel, detalii sesiune, înregistrare, pauză înregistrări, reia înregistrările. Totodată, platforma Hosted PBX este compatibilă cu alte aplicații precum: MiniCRM, PrestaShop, Docbook, Easy Medical Pro sau Pluriva.

Agenții noștri, la dispoziția ta

Dacă încă nu ai o echipă internă de suport clienți sau pur și simplu dorești să externalizezi acest serviciu, te poți baza pe agenții noștri.

 

Din dorința de a oferi soluții complete celor care apelează la noi, acum punem la dispoziție varianta call center-ului externalizat. Prin intermediul acestui serviciu poți avea alături o echipă de agenți responsabili și cu experiență, profesioniști în domeniu. Alegând hosted PBX reușești atât să economisești timp și bani, cât și să te axezi pe specificul afacerii tale, nemaifiind nevoie să investești în crearea unui call center intern.

Optimizări smart

Gestionează inteligent Call Center-ul tău cu ajutorul Predictive Dialer, care optimizează alocarea agenților în funcție de disponibilitate și durata apelurilor.

 

Predictive Dialer reprezintă un sistem automat de apelare telefonică. Acesta permite echipei tale să își extindă numărul de conexiuni live, folosind algoritmi statistici pentru a minimiza timpul pe care angajații îl petrec așteptând între conversații. 

 

Predictive Dialer învață să anticipeze disponibilitatea angajaților, accelerând sau încetinind rata de apelare în funcție de acest aspect. De asemenea, sunt identificate apelurile nereușite pentru a determina dacă numărul trebuie apelat mai târziu sau eliminat din lista de apelare. Cu ajutorul unui astfel de sistem, productivitatea call center-ului tău crește garantat, odată cu randamentul angajaților. 

Acces de oriunde

Chiar dacă ai mai multe sedii sau operatori în orașe diferite, platforma este cloud-based, așa că poate fi accesată de oriunde cu ușurință, de pe orice device.

 

Cu Hosted PBX distanța nu mai reprezintă o problemă. Datorită platformei noastre, angajații au posibilitatea de a lucra de acasă, având acces totodată la aceleași funcționalități de la birou. Ei pot accesa platforma de pe orice device, nefiind constrânși de folosirea unui dispozitiv specific de la birou. Cu ajutorul acestei facilități, aceștia pot prelua și gestiona apelurile, în timp ce tu vei extinde disponibilitatea echipei tale, sprijinind interacțiunea dintre client și angajat.

Mesaje înregistrate profesional

Fie că vorbim de mesaje de întâmpinare sau IVR, ele vor fi înregistrate profesional, folosind voci de studio/radio, ca parte din orice pachet Hosted pe care îl alegi

 

Întâmpină clienții cu mesaje personalizate care să confere o image profesională brand-ului tău. Ghidează-i către departamentul de care au nevoie, astfel încât experiența lor să fie una cât mai eficientă și plăcută. 

 

Ai libertatea să creezi orice text dorești tu, pe care noi ulterior ți-l înregistram la un studio. Dacă nu ai inspirație, te ajutăm și Îți punem la dispoziție câteva exemple de mesaje înregistrate și chiar template-uri pe care le poți personaliza.

Integrare omnichannel

Poți comunica cu clienții tăi pe oricare din platformele lor favorite – fie că e Whatsapp, Facebook, Instagram sau pur și simplu SMS – prin integrare cu Chat2Brand.ro  

Diversifică modalitățile de comunicare cu clienții, pentru a le oferi o experiență omnichannel rapidă, pe canalul pe care îl folosesc ei cel mai mult. Pe lângă mesaje, pot trimite imagini, mesaje vocale, pentru o interacțiune mai clară, toate într-un singur inbox.

WEB Click2Call

Dacă vrei să convertești traficul web în apeluri telefonice, include în website-ul tău un Javascript Web Widget de Click2Call

 

Integrând acest widget, potențialli clienți sunt apelați instant în legătură cu solicitările lor, oferind o notă dinamică, dar și profesională website-ului tău. Astfel, nu ratezi lead-uri și ai mai multe șanse de a face vânzări și de a câștiga noi clienți.

 

Text2Speech

Oferim posibilitatea de a adăuga funcționalitatea de Text2Speech call center-ului tău 

 

Prin sintetizarea dinamică a textelor în limba română în mesaje vocale, comunicarea cu clienții este facilitată. Widget-ul permite înregistrarea oricărui tip de mesaj și încurajează serviciile de tip self-service pentru clienți, care conferă o experiență îmbunătățită.

Speech2Text

Prin intermediul acestei funcționalități, inputul vocal primit de la clienți în cadrul conversațiilor este translatat automat în text

 

Munca agenților tăi va fi eficientizată și ei se vor putea concentra pe discuțiile cu clienții.  Conversațiile lor vor fi transcrise automat, pentru a putea fi revizuite ulterior dacă e nevoie și pentru a înțelege mai bine nevoile clienților.

Integrare cu SkyWork

Hosted PBX poate fi integrat ușor cu SkyWork.ro, o platformă digitală de telemuncă

Oferind toate instrumentele necesare infrastructurii lucrului de acasă, Skywork facilitează colaborarea la distanță, monitorizând activitatea angajaților și multe altele. Platforma se integrează foarte rapid, remote și în cazul în care echipa ta lucrează de la distanță, va deveni un tool esențial programului zilnic.

Vrei să afli mai multe? Scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp!

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.