fbpx

Caracteristici tehnice

Hosted PBX oferă servicii și produse de calitate care au fost testate și apreciate de către clienții noștri. Oferim, în continuare, o sumarizare a caracteristicilor acestor produse.

Facilități interne pentru angajați

✔ Paging și Intercom

✔ DISA

✔ Hot desking

✔ Statistici

✔ Înregistrare a apelurilor

Platforma Hosted PBX

✔ ID-ul apelantului

✔ Numere scurte

✔ Hot desking

✔ Statistici

✔ Înregistrare a apelurilor

Voice mail și e-mail

✔ Mesajerie vocală

✔ Transcrierea mesajului vocal în e-mail

Conferințe

✔ ID-ul apelantului

✔ Numere scurte

✔ Privește, intră și șoptește

✔ Ring group

Redirecționare apeluri

d

Însoțitor virtual

Un însoțitor virtual este un sistem pre-înregistrat de tip “meniu”, care poate fi utilizat pentru a răspunde, oferi indicații și direcționa apelanții către diferite departamente sau către angajați în cadrul companiei.

Find Me/ Follow me

Hosted-pbx.ro permite definirea unui simplu “next hop” în momentul în care numărul apelat este ocupat sau nu este disponibil. Configurația FMFM trebuie să fie activată utilizând caseta de validare relativă. Este posibil să utilizați un cod (parolă) pentru a activa sau dezactiva. Numărul FMFM este numărul de apelare atunci când extensia este ocupată sau nu este disponibilă.

Apel în așteptare

Chiar dacă setarea apel în așteptare poate fi configurată pe telefon, aceasta se poate face, de asemenea, pe server, raportând o linie/ extensie ocupată. Astfel, poți să accepți sau să rejectezi un alt apel în timpul unei conversații, cu beneficiul adăugat de a vedea cine este apelantul.

Telefoanele oferite de noi oferă posibilitatea de a pune în așteptare (on hold) până la 5 apeluri, cu posibilitatea de a schimba apelurile între ele rapid și ușor. În plus, apelurile în așteptare sunt marcate cu o lumină roșie pe telefon, astfel încât identificarea lor să fie facilă.

J

Redirecționare apeluri

Setările din Find Me/ Follow Me te vor ajuta să retrimiți/ redirecționezi apelurile din birou către telefonul mobil pentru a primi apelurile oriunde te afli. Mai mult, redirecționarea se va face automat în cazul în care sistemul se oprește neașteptat, conexiunea la internet se întrerupe sau în alte cazuri de urgență. Tot ce trebuie să faci este să îți setezi extensia necesară în caz de urgență.

Apel după nume

Există mai multe opțiuni de apelare în sistemul Hosted PBX, printre care și apelarea după nume. În loc de a folosi extenisia alocată personalului, apelarea se poate face direct, folosind doar numele. Singura condiție este ca cele două să fie interconectate.

Extensii virtuale

Extensia virtuală nu este conectată automat la un dispozitiv SIP astfel încât să puteți conecta mai multe dispozitive la același număr de extensie. În momentul în care unul dintre acestea este ocupat extensia virtuală va fi afișată ca fiind ocupată. Când se formează numărul de extensie virtuală toate dispozitivele SIP conectate vor suna. Există și posibilitatea ca un singur telefon fizic să fie utilizat de mai mulți lucrători.

g

Loturi de parcare

Loturile de parcare (parking lots) vă permit să “parcați” un apel telefonic, punându-l în așteptare pentru a primi un răspuns pe un softphone sau pe orice alt telefon din birou. Apelantul este pus în așteptare în timp ce comutați telefoanele. Locurile de parcare reprezintă o modalitate convenabilă de a pune în așteptare sau de a transfera apeluri de la o extensie la alta.

Redirecționare avansată a apelurilor

Cu Hosted-pbx.ro poți fi sigur că apelurile sunt preluate/ redirecționate către persoana potrivită. Comparativ cu metodele tradiționale de redirecționare a apelurilor, unde un set întreg de instrucțiuni trebuie urmat, aici ai opțiunea de a vizualiza sistemul de apeluri întro simplă hartă virtuală și le poți organiza în funcție de nevoi. Astfel vei beneficia de mai multă flexibilitate și ușurință în administrarea, preluarea și redirecționarea convorbirilor.

f

Facilități interne pentru angajați

Paging și Intercom

Aproape toate telefoanele SIP permit editarea și folosirea lor ca interfon: abilitatea de a stabili o comunicare mono direcțională sau bidirecțională fără a le face să sune. Numărul definit poate fi apelat direct de toate extensiile și poate fi ales dacă efectuați un apel bidirecțional (interfon) sau pur și simplu utilizați serviciul ca dispozitiv de paginare. Unele telefoane necesită ajustarea configurației pentru a le permite să răspundă automat.

Paging permite utilizatorilor să ajungă rapid la un alt coleg, comunicând prin difuzor cu două sensuri fără a aștepta un inel. Activarea serviciului de paging este utilă în special pentru mesaje scurte, urgente sau pentru difuzarea anunțurilor către mai mulți colegi (sau departamente) simultan.

Cu ajutorul interfonului, puteți ajunge la orice coleg în orice birou și puteți anunța apelurile, vizitatorii și puteți transmite mesaje vocale rapide de la telefonul dvs. de birou. Când este activat interfonul, linia va permite mesajelor de intrare de la alte linii de pe PBX. Funcția de interfon va declanșa recepționarea telefonului pentru a răspunde automat și pentru a vă exprima vocea pe difuzor, cu excepția cazului în care telefonul recepționat este setat la “Nu deranjați”.

DISA

DISA reprezintă accesul direct în sistem și este o modalitate de a permite apelanților de a ajunge la orice extensie internă. După ce a răspuns, sistemul va reda un mesaj prin care îi invită pe apelant să introducă numărul de extensie la care trebuie să fie conectat. Sistemul permite de asemenea formarea numerelor de ieșire, de obicei protejate de un cod PIN.

Hot desking

Hot desking oferit de Hosted-pbx.ro este o funcție care permite angajaților să împărtășească spațiul de lucru și dispozitivele (în cazul de față, telefoanele). Puteți comanda orice dispozitiv hot desk prin simpla apelare de pe propriul dispozitiv după care sunt cerute credențialele (user și parolă) – după ce telefonul se repornește poate fi folosit în întregime. Totuși, pentru apelurile efectuate (sau pentru mesageria vocală) se vor folosi ID-ul telefonului de pe care apelați.

Statistici

Statisticile sunt disponibile pentru activitatea fiecărui utilizator prin care se afișează apelurile efectuate, preluate, ocupate, la care nu au răspuns dar și cele care au eșuat. Aceleași statistici sunt disponibile și pentru DID Activiy. Mai mult, statisticile sunt disponibile și pentru „Activitatea de așteptare” (queue activity) sau pentru activitățile agenților care indică apelurile introduse în coadă și modul în care s-a încheiat apelul, dacă s-a răspuns sau dacă a fost transferat, abandonat sau expirat (împreună cu timpul de așteptat).

|

Înregistrare a apelurilor

Înregistrarea apelurilor este posibilă prin produsele oferite de Hosted-pbx.ro. Poți să le înregistrezi rapid și selectiv folosind un softphone, sau poți să selectezi opțiunea din server pentru a înregistra toate conversațiile. Mai mult, poți configura în meniu unde sunt salvate înregistrările, pentru un acces simplu și rapid.

Platforma Hosted PBX

ID-ul apelantului

ID-ul apelantului (caller ID) este un nume de 15 caractere atribuit unui apelant, afișat în consola telefonică care primește un apel. Prin intermediul hosted-pbx.ro, identificatorul apelantului este complet personalizabil. De exemplu, hosted-pbx.ro dispune de opțiuni pentru modificarea ID-ului apelantului pentru apelurile efectuate sau primite, permițându-vă să controlați informațiile pe care le vedeți înainte de a prelua un apel.

Numere scurte

Numerele scurte oferite de serviciul Hosted PBX reprezintă o modalitate de a aloca o comandă rapidă pentru apelarea numerelor. Puteți configura sistemul astfel încât să se afișeze extensia, numele sau un cod în funcție de nevoi. Flexibilitatea e un concept important pentru noi, de aceea încercăm să oferim serviciile noastre într-o manieră cât mai maleabilă pentru ca clienții să se poată bucura de aceste produse dar și de posibilitatea configurării lor.

Atribuirea unui ID prin CNAM

Utilizați serviciul de CNAM care vă permite să atribuiți un ID apelantului. Puteți configura serviciul în pagina Admin / Setări. Serviciul CNAM permite folosirea serviciului popular din SUA și opțional în orice altă țară care oferă conversii de numere la nume. Aveți posibilitatea să configurați cache-ul valorilor primite și numărul de zile pentru a ține aceste valori memorate în cache.

Lista de apelare automată (hunting list)

Lista de vânătoare (hunt list) permite să definiți o listă de extensii sau numere externe care să se formeze o singură dată sau în ordine. Există mai multe tipuri de liste:

  • Ring All – Toate extensiile și numerele externe pot fi formate simultan.
  • Cycle – Extensia și numerele externe sunt formate în ordinea specificată și odată ce se ajunge la partea de jos a listei, “vânătoarea” începe din nou.
  • Secvență – Extensiile și numerele externe sunt formate în ordinea specificată. Când se ajunge la partea de jos a listei, este urmată destinația specificată în “On timeout”.

Solicitați utilizatorului apelat să accepte sau să respingă apelul. Dacă apelul este respins, lista de vânătoare continuă să încerce să găsească un telefon. Timpul de apel vă permite să specificați timpul în care trebuie să fie formată fiecare extensie sau număr extern înainte de a trece la următorul eleme

Voice mail și e-mail

Mesagerie vocală

Mesajele vocale pot fi create direct atunci când creați o extensie. Fiecare mesagerie vocală are asociat un număr și un cod PIN. Când creați mesageria vocală din pagina de extensie, PIN-ul este generat automat. Mesajele vocale pot fi ascultate de la telefon, prin crearea unui cod de caracter pentru a le accesa sau prin apelarea propriei mesageri vocale și accesând panoul operator dar și prin utilizarea interfeței web. Mesajul poștei vocale poate fi personalizat utilizând un șablon. Numărul mesajelor vocale este nelimitat.

l

Transcrierea mesajului vocal în e-mail

Configurați mesageria vocală pentru a trimite automat și instantaneu mesajele vocale la adresa de e-mail în format audio sau text. Puteți desemna dacă să trimiteți mesaje vocale la e-mail, să le păstrați în caseta de mesagerie vocală standard a telefonului sau să trimiteți mesaje la ambele. Aceste modificări pot fi ușor configurate în portalul utilizatorului.

Conferințe

N

Mai simplu

Hosted-pbx.ro oferă un loc virtual unde toate apelurile sunt integrate într-o singură conversație. Sălile de conferințe pot fi protejate printr-un cod PIN și printr-un PIN admin special rezervat administratorului, astfel încât acesta să poată activa/dezactiva participanții. Numărul maxim de utilizatori permiși în conferință poate fi setat. Conferința poate fi înregistrată. Fișierul audio este disponibil prin Istoricul apelurilor.

Prin hosted-pbx.ro puteți cu ușurință să conduceți o conferință de până la 10 participanți. Aceștia se pot alătura cu sau fără rezervare.

Privește, intră și șoptește

Opțiunea de a privi (spy) o conversație oferă posibilitatea administratorului de vizualiza discuția fără ca prezența lui să fie anunțată. De asemenea, el nu poate fi văzut de participanții conversației.

Intră (barge) oferă posibilitatea de a intra, asista și participa la o conversație. Astfel, administratorul poate ajuta la rezolvarea rapidă a problemelor, poate oferi informații și clarificări, sau poate încheia un contract.

Șoptește (whisper) este setarea prin care administratorul poate asista la conversație fără a fi auzit de către client. El poate îndruma și direcționa angajații noi.

Ring group

Prin ring groups se oferă posibilitatea de a crea grupuri care pot fi apelate simultan printr-o extensie pe care clientul o poate utiliza. E util în special când se caută ca mai multe persoane să fie contactate cât mai repede. Dispozitivele din ring groups sună simultan dar se opresc în momentul în care unul dintre aceștia răspund apelului.

Testează gratuit, timp de 30 de zile, Hosted PBX

 Îl instalezi în sub o oră. Nu e nevoie de card de credit.

Cea mai interactivă centrală telefonică cloud