Hosted-PBX

Cel mai simplu de utilizat call-center. Îl poți instala în sub o oră iar prima lună este gratuită. Și, totuși, cel mai complex.

Planuri tarifare

Părerea clienților noștri contează

HostedPBX ne-a ajutat enorm în creșterea satisfacției pacienților noștri. Am reușit să avem vizibilitate în zona de apeluri, să dimensionăm turele astfel încât să nu ratăm apeluri, să monitorizăm perfomanța agenților și, nu in ultimul rând, să reducem costurile.

Ana Maria Pașcu

Business Development Manager, Regina Maria

Soluţiile Inovo au fost exact ceea ce căutam, fiind ideale pentru compania noastră. Suntem mai mult decât încântaţi să colaborăm cu cei de la Inovo, mai ales datorită profesionalismului echipei lor, dar şi experienţei vaste pe care o au.

Stefano Iervolino

Owner & CEO, Fly Go

Soluţiile hostedPBX au fost exact ceea ce căutam, fiind ideale pentru compania noastră. Suntem mai mult decât încântaţi să colaborăm cu cei de la Inovo, mai ales datorită profesionalismului echipei lor, dar şi experienţei vaste pe care o au.

Sorin Stoica

Fondator & CEO, Eturia

HostedPBX ne-a oferit încă de la inceput o paletă variată de soluţii IT&C, apreciate atât de noi, cât şi de clienţii noştri. Sunt întotdeauna disponibili când avem nevoie de ei, oferindu-ne soluţii alternative care să se potrivească cu cerinţelor noastre.

Sabin Cernea

Fondator & CEO, WuXing

Întrebări frecvente

Putem folosi SIM-urile noastre pentru serviciul de call center?

Da, oferim și serviciu de SIM Hosting ceea ce înseamnă că puteți păstra în continuare cartelele SIM pe care le dețineți.

Putem folosi, în continuare, numărul nostru de telefon?

Da, puteți porta la noi numărul dvs. de telefon indiferent de rețeaua din care ai făcut parte în prealabil.

Funcționează aplicația de call center și de pe mobil?

Da, dar nu recomandăm deoarece se poate pierde semnalul și, implicit, conexiunea la internet.

Ne oferiți și training pentru folosirea platformelor?

Da, oferim training cu privire la folosirea platformelor și a dispozitivelor pe care le oferim. Mai mult, oferim suport tehnic 24/24 – oricând întâmpini o problemă sau când ai o nelămurire poți apela cu încredere iar noi vom încerca să îți răspundem cu promptitudine.

Care este prețul unui minut de voce?

Prețul unui minut de voce național fix și/sau mobil este de 1.9 cenți/minut.

Se poate redirecționa un apel, în timpul unei conversații, spre alt număr de telefon?

Da, este posibilă redirecționarea, chiar și în timpul unei conversații telefonice.

Cât de rapidă trebuie să fie conexiunea mea la Internet?

Din păcate, conexiunile de tip dial-up la Internet nu sunt suficient de rapide pentru VoIP. O bandă largă de conexiune fiabilă la Internet, cum ar fi cablu sau DSL este necesară pentru VoIP de calitate superioară. Lățimea de bandă minimă necesară pentru VoIP este de 88 kbps în ambele direcții de upload și download. Dacă nu știi exact care este lățimea ta de bandă, poți utiliza un tester de viteză VoIP pentru a verifica conexiunea la Internet. Companiile care doresc să utilizeze mai multe linii telefonice VoIP simultan vor folosi mai multă lățime de bandă decat utilizatorii rezidențiali. O modalitate simplă de a calcula cât de multă lățime de bandă ai nevoie este 90 kbps multiplicat cu numărul maxim de linii telefonice VoIP pe care le vei folosi.

Pe scurt, nu trebuie o conexiune specială dar este recomandat să fie internet prin fibră optică.

Funcționează VoIP cu serviciul de Internet prin satelit?

VoIP nu este proiectat pentru serviciul de Internet prin satelit. Conversațiile sunt clare și sonore, dar din cauza întârzierii inerente a serviciului de Internet prin satelit participanții la o conversație vor experimenta pauze în convorbiri. Este nevoie de aproape o jumătate de secundă pentru ca semnalul să fie primit de satelit și încă o jumătate de secundă ca semnalul să fie transmis înapoi la sol. Prin urmare, este nevoie de cel puțin o secundă pentru ca persoana de la celălalt capăt al conversației să audă ce s-a spus. Pentru conversații normale de telefonie VoIP o conexiune DSL sau prin cablu  este ideală. VoIP folosit cu Internet prin satelit va funcționa, dar va trebui să accepți o conversație mult mai lentă

Cum se compară claritatea vocii de VoIP cu telefonia tradițională?

Calitatea VoIP a fost îmbunătățită în mod constant, iar acum a ajuns să depășească calitatea unui telefon fix tradițional. Claritatea vocii este determinată de calitatea furnizorului VoIP și de conexiunea la Internet.

Ce este un telefon IP?

Telefoanele IP sunt telefoane speciale, care arată și funcționează ca un telefon normal, dar se vor conecta direct la conexiunea la Internet fără utilizarea unui dispozitiv ATA (pentru a converti semnalele analogice în semnale digitale). Un telefon IP se conectează direct în router-ul de internet și este disponibil în ambele modele, wireless sau fir. Utilizatorii de soluții VoIP optează, în general, pentru telefoane IP deoarece acestea au butoane speciale care permit ca apelurile să fie transferate, puse în așteptare și au mai multe linii.

Ce este un dispozitiv ATA (adaptor telefonic analogic)

ATA este un dispozitiv simplu care îți permite să conectezi orice telefon sau mașină fax standard, astfel încât acestea să poata utiliza VoIP prin intermediul conexiunii la Internet. ATA convertește semnalul analogic de la telefon în date digitale, care pot fi transmise prin Internet. ATA este potrivit pentru o utilizare standard, dar poate sa nu fie compatibil cu toate caracteristicile.

Ce este un PBX virtual?

Una dintre cele mai recente tehnologii VoIP este PBX virtual sau PBX găzduit. Această tehnologie permite întreprinderilor mici și mijlocii să beneficieze de un sistem de telefonie sofisticat fără investiții în echipamente de telefonie. De fapt, întregul sistem de telefonie este operat și întreținut de către furnizorul de servicii VoIP. La fel precum un sistem de telefonie tradițional, poți transfera apelanții, poți pune în așteptare cu muzică, poți configura apeluri în conferință și poți crea un raspuns automat de către un însoțitor virtual și multe altele.

Ce este QoS (Quality of Service) și de ce este important?

QoS este o caracteristică a ruterelor moderne care te conectează la furnizorul de servicii de Internet. Voice over IP este un protocol în timp real, ceea ce înseamnă că în cazul în care acesta este înterupt de către alte aplicații intensive de lățime de bandă, QoS configurat pe ruter asigură ca lățimea de bandă folosită de unele aplicații să nu interfereze cu serviciul VoIP. QoS delimiteaza câtă lățime de bandă este rezervată pentru conversații VoIP, și acordă acestor conversații o prioritate mai mare. Întrun mediu de afaceri QoS este o idee bună, din cauza numărului de cereri de partajare la conexiunea la Internet cu VoIP. O alternativă la QoS este o conexiune la Internet dedicată doar pentru VoIP.

Pot păstra numărul meu de telefon?

În cele mai multe cazuri, poți păstra numărul de telefon existent și să îl transferi, permițându-ți să primești toate apelurile prin intermediul Voice over IP. Totul depinde dacă există acest serviciu în orașul în care se află numărul de telefon.

Computerul meu trebuie să fie pornit pentru a utiliza VoIP?

Nu, atâta timp cât conexiunea la Internet este activă, poți utiliza VoIP cu computerul oprit. Pur și simplu conectezi telefonul în adaptorul VoIP sau telefonul VoIP în conexiunea la Internet și vei beneficia de serviciul de telefonie VoIP.

Pot obține numere de telefon locale, din alte zone?

Unul dintre marile beneficii ale VoIP este ca poți avea atribuit un numar de telefon din alt zonă decât cea în care te afli. Companiile doresc de multe ori să aibă o prezențâ locala în multe orașe diferite, cu un număr de telefon local, la care să poată suna clienții din zona respectivă. Serviciile VoIP permit unui client să poată apela acel număr local iar apelul să poata fi preluat de către companie, de la orice sucursală din țară.

Nu ezita să ne contactezi