Când ai nevoie de o centrală telefonică digitală

Când ai nevoie de o centrală telefonică digitală

Când ai nevoie de o centrală telefonică digitală?

Când ai nevoie de o centrală telefonică digitală

Centrala telefonică virtuală permite utilizatorilor să comunice cu alte persoane și întreprinderi prin intermediul internetului. Aceasta funcționează prin direcționarea apelurilor printr-o rețea de linii telefonice, astfel încât utilizatorii pot vorbi prin intermediul unui telefon de birou (compatibil SIP), aplicațiilor desktop și chiar folosind aplicații mobile. 

Centrala telefonica virtuală variază în ceea ce privește caracteristicile și prețul, dar toate oferă funcționalități esențiale precum: 

  • Integrarea în sistemul de numerotație național
  • Caller ID
  • Rapoarte avansate despre performanța agenților (apeluri ratate, reconciliere apelurile pierdute și cele efectuate etc)
  • Transfer între agenți și interioare
  • Trafic gratuit între interioarele legate la aceeași centrală (indiferent de zona geografică)
  • Posibilitatea de interconectare prin API cu alte sisteme informatice
  • Callback
  • IVR (Meniu interactiv vocal)
  • Multiple numere de telefon alocate aceleiași centrale (numere naționale, numere scurte)
  • Mai multe canale de voce simultane
  • Înregistrare apeluri și monitorizare în timp real

 

Citește mai departe și află când ai nevoie de o centrală telefonică digitală și ce beneficii aduce aceasta!

Nu ai control asupra echipei de call center

Îți vei putea urmări performanța echipei tale în timp real și poți interveni pentru a ajuta, dacă este necesar, fără ca persoana care apelează să te audă. Această opțiune îi oferă administratorului posibilitatea de a urmări discuția fără a fi notificat. De asemenea, el nu poate fi observat de către participanții la conversație. Astfel, el poate ajuta la rezolvarea rapidă a problemelor, poate oferi informații și clarificări sau pur și simplu poate ajuta la monitorizarea performanțelor agenților.

Pierzi apeluri din partea clienților și nu știi pe cine să suni înapoi

Automatizarea unei centrale telefonice digitale te menține organizat și conectat cu furnizorii de servicii pentru clienți desemnați. Clienții vor fi mai ușor de identificat și vei ști mereu pe cine să suni înapoi, în cazul în care ai pierdut apelul.

Ai mai multe numere de telefon apelabile? Centrala telefonica digitală este soluția ideală

Atunci când îți începi propria afacere, unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le faci este să începi să efectuezi apeluri. Cu toate acestea, dacă ești un nou proprietar de afacere fără un sistem telefonic tradițional, poate fi dificil să ști de unde să începi. O soluție eficientă și performantă este folositea unui PBX digital, fără investiții inițiale mari într-o centrală telefonică dedicată.

Un PBX digital este un tip de sistem telefonic care conectează afacerea ta la liniile telefonice prin intermediul internetului. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să te bazezi pe sistemul tău telefonic clasic pentru a efectua și a primi apeluri. Sistemele PBX digitale sunt ideale pentru orice tip și dimensiune de afacere, indiferent de numărul de apeluri.

Pentru a profita la maximum de un PBX digital, nu trebuie să faci o planificare preliminară sau să aloci un buget dedicat. Poți încerca oricând serviciile Hosted PBX, fără obligații contractuale.

După ce te-ai decis asupra numărului de agenți / interioare de care ai nevoie, implementarea este rapidă și facilă. Există o varietate de sisteme PBX digitale disponibile pe piață, așa că este important să îl găsești pe cel care se potrivește cu nevoile afacerii tale.

Acum ce te-ai hotărât la un pachet de servicii,  PBX-ul tău digital se configurează ușor, atât de către tine sau de către echipa de suport tehnic. poți fi gata să începi să efectuezi apeluri. 

Cu un sistem PBX digital, centrala telefonică va fi prietenul tău în începerea sau administrarea unei afaceri.

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.