Pachete de prețuri și întrebări frecvente

Lunar

Anual (salvezi 10%)

Basic

Recomandat afacerilor mici, la început de drum

12
99
lunar + TVA
  • Un operator/ 2 canale simultane
  • Suport 24/7
  • Un mesaj de tip IVR (Interactive Voice Response)
  • O sală de conferințe
  • O destinație configurabilă
  • Un mesaj vocal
  • O agendă
  • O campanie de apel
  • Lista neagră a apelantului: nelimitat
  • Pachetul nu conține minute pentru efectuarea convorbirilor
  • Pachetul nu include mesaje vocale înregistrate în studio profesional (voci radio, TV)

Starter

Recomandat afacerilor care înregistrează un număr moderat de apeluri
49
99
lunar + TVA
  • 2 operatori/ 5 canale simultane
  • 1000 minute naționale (fix și mobil)
  • Suport 24/7
  • 3 mesaje de tip IVR (Interactive Voice Response)
  • 2 săli de conferințe
  • 2 destinații configurabile
  • Un mesaj vocal
  • O agendă
  • O campanie de apel
  • Lista neagră a apelantului: nelimitat
  • 2 Telefoane de birou Cisco VoIP
Popular

Essential

Recomandat business-urilor medii, care au nevoie de mai multe canale simultane
99
99
lunar + TVA
  • 5 operatori/ 10 canale simultane
  • 2000 minute naționale (fix și mobil)
  • Suport 24/7
  • 5 mesaje de tip IVR (Interactive Voice Response)
  • 4 săli de conferințe
  • 4 destinații configurabile
  • 3 mesaje vocale
  • Două agende
  • Două campanii de apel
  • Lista neagră a apelantului: nelimitat
  • 5 Telefoane de birou Cisco VoIP

Exclusive

Recomandat business-urilor mari, cu un flux ridicat de apelanți

149
99
lunar + TVA
  • 10 operatori/ 20 canale simultane
  • 3000 minute naționale (fix și mobil)
  • Suport 24/7
  • 7 mesaje de tip IVR (Interactive Voice Response)
  • Săli de conferințe nelimitate
  • Destinații configurabile nelimitate
  • Mesaje configurabile nelimitate
  • Multiple agende
  • Multiple campanii de apel
  • Lista neagră a apelantului: nelimitat
  • Telefoane de birou Cisco VoIP
Perioada de testare pentru pachetul Basic este limitată la maximum 5 zile.

Întrebări frecvente

Sunt două variante de utilizare a plaftormei noastre, în funcție de nevoile și preferințele tale. Poți conecta un softphone la centrală sau poți alege să folosești direct platforma pe desktop, fără niciun alt echipament.

Bineînțeles, putem crea pachete personalizate, în funcție de nevoile afacerii tale. Pentru fiecare operator în plus, se percepe o taxă de 20 EUR pe lună.

Pentru numerele de interior administrative care nu sunt în cozile de așteptare se percepe un comision de 3 EUR/operator pe lună.

Un număr de interior administrativ nu este listat în nicio coadă de așteptare care nu comunică cu exteriorul. Câteva exemple ar fi departamentele interne ale companiilor, precum contabilitate, financiar, legal etc.

Telefonia VoIP reprezintă varianta ideală pentru business-uri. De ce? Principalele motive sunt gradul înalt de integrare cu platformele companiei tale, distribuirea geografică, sistemele sofisticate de raportare și managament al performanței, cât și automatizările API aferente. Tehnologia  VOIP reduce de asemenea cheltuielile de comunicare.

Un callcenter poate fi externalizat în două moduri: sub forma închirierii tehnologiei sau a închirierii tehnologiei împreună cu serviciul de preluare apeluri.

 

Dacă ne referim la cea de-a doua variantă, ea este foarte convenabilă pentru afacerile care nu au un departament de relații clienți/customer support sau infrastructura necesară – economisire de bani, timp și energie. 

Da, prin intermediul serviciului de Sim Hosting putem face translația din GSM în VOIP. Vom permite SIM-urilor companiei tale să folosească trafic de voce și SMS la tarifele și preturile negociate de tine cu furnizorul mobil de telecomunicații. Pentru SMS îți vom activa API pentru trafic A2P (application2person) tranzacțional sau bulk SMS Marketing.

Da, îți porți porta numărul tău în rețeaua noastră. Acest lucru îți va permite să primești toate apelurile prin intermediul tehnologiei Voice over IP. Acest lucru este posibil doar pentru numerotația fixă.

Da, oferim training cu privire la folosirea platformelor și a dispozitivelor pe care le punem la dispoziție. Mai mult, oferim suport tehnic 24/24 – oricând întâmpini o problemă sau când ai o nelămurire ne poți apela cu încredere iar noi vom încerca să îți răspundem cu promptitudine.

Da, prin intermediul agendei interne sau a protocolului CNAM integrat cu baza ta de date.

Fiecare apel ratat poate fi sunat înapoi automat de platformă, imediat ce unul din operatorii tăi se eliberează. Opțional, poți fi informat pe mail. În rapoartele real-time apar instant apelurile ratate cu opțiune de callback.

Da, prin intemediul setării Customer Page Pop-UP putem afișa orice pagină Web (CRM, EPR, e-commerce) cu detalii despre interlocutor (listă comenzi, date pacient etc.)

Da, poți spiona un apel în timp ce el se desfășoară. Opțional poți șopti agentului fără ca interlocutorul acestuia să audă.

În mod implicit, un an, dar se pot stoca și pentru o perioadă mai lungă de timp la cerere.

Da, putem exporta înregistrările pe un FTP sau hard-disk extern.

Da, redirecționarea  este posibilă chiar și în timpul unei conversații telefonice.

Calitatea VoIP a fost îmbunătățită în mod constant, și depășește cu mult calitatea unui telefon fix tradițional.  

Prețul unui minut de voce național fix și/sau mobil este de 1.9 cenți/minut.

Din păcate, conexiunile de tip dial-up la Internet nu sunt suficient de rapide pentru VoIP. O bandă largă de conexiune fiabilă la Internet, cum ar fi cablu sau DSL este necesară pentru VoIP de calitate superioară. Lățimea de bandă minimă necesară pentru VoIP este de 88 kbps în ambele direcții de upload și download. Dacă nu știi exact care este lățimea ta de bandă, poți utiliza un tester de viteză VoIP pentru a verifica conexiunea la Internet. Companiile care doresc să utilizeze mai multe linii telefonice VoIP simultan vor folosi mai multă lățime de bandă decât utilizatorii rezidențiali. O modalitate simplă de a calcula cât de multă lățime de bandă ai nevoie este 90 kbps multiplicat cu numărul maxim de linii telefonice VoIP pe care le vei folosi.

Pe scurt, nu trebuie o conexiune specială dar este recomandat să fie internet prin fibră optică.

Telefoanele IP sunt telefoane speciale, care arată și funcționează ca un telefon normal, dar se vor conecta direct la conexiunea la Internet fără utilizarea unui dispozitiv ATA (pentru a converti semnalele analogice în semnale digitale). Un telefon IP se conectează direct în router-ul de internet și este disponibil în ambele modele, wireless sau fir. Utilizatorii de soluții VoIP optează în general pentru telefoane IP deoarece acestea au butoane speciale care permit ca apelurile să fie transferate, puse în așteptare și au mai multe linii.

ATA este un dispozitiv simplu care îți permite să conectezi orice telefon sau mașină fax standard, astfel încât acestea să poată utiliza VoIP prin intermediul conexiunii la Internet. ATA convertește semnalul analogic de la telefon în date digitale, care pot fi transmise prin Internet. Acesta este potrivit pentru o utilizare standard, dar poate sa nu fie compatibil cu toate caracteristicile.

Una dintre cele mai recente tehnologii VoIP este PBX virtual sau PBX găzduit. Această tehnologie permite întreprinderilor mici și mijlocii să beneficieze de un sistem de telefonie sofisticat, fără investiții în echipamente de telefonie. De fapt, întregul sistem de telefonie este operat și întreținut de către furnizorul de servicii VoIP. La fel precum un sistem de telefonie tradițional, poți transfera apelanții, poți pune în așteptare cu muzică, poți configura apeluri în conferință și poți crea un răspuns automat de către un însoțitor virtual și multe altele.

QoS este o caracteristică a routerelor moderne care te conectează la furnizorul de servicii de Internet. Voice over IP este un protocol în timp real, ceea ce înseamnă că în cazul în care acesta este întrerupt de către alte aplicații intensive de lățime de bandă, QoS configurat pe router asigură ca lățimea de bandă folosită de unele aplicații să nu interfereze cu serviciul VoIP. QoS delimitează câtă lățime de bandă este rezervată pentru conversații VoIP, și acordă acestor conversații o prioritate mai mare. Într-un mediu de afaceri QoS este o idee bună, din cauza numărului de cereri de partajare la conexiunea la Internet cu VoIP. O alternativă la QoS este o conexiune la Internet dedicată doar pentru VoIP.

Nu, atâta timp cât conexiunea la Internet este activă și utilizezi platforma prin softphone. Dacă folosești platforma direct din computer, da.

Platforma îți furnizează rapoarte de timp, rapoarte cu numărul de apeluri preluate, nepreluate per agent și multe altele. Cu ajutorul lor, poți evalua performanța agenților tăi și poți lua decizii informat de business.

Contactează-ne

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.