Centrală telefonică cloud - Caracteristici

Centrală telefonică cloud

Păstrezi numerele de telefon deja existente.
Adaugi oricând numere de telefon suplimentare.

Implementarea unei centrale telefonice în Cloud înseamnă integrarea perfectă cu sistemul de telefonie național. Poți păstra numerele de telefon actuale și să le folosești cu noua centrală telefonică. 

De asemenea, poți adăuga oricând numere de telefon suplimentare, precum și linii telefonice simultane, ceea ce permite mai multor apelanți să sune în același timp.

Personalizare call center

Crește productivitatea call center-ului tău, cu ajutorul centralei telefonice VoIP. 

 

Platforma noastră self-service îți oferă numeroase posibilități de configurare.

Ai opțiunea de a stabili orarul de muncă pentru Call Center și de a defini agenții în funcție de nevoile tale. 

 

De asemenea, poți stabili linii de așteptare, configurând inclusiv direcționarea și redirecționarea apelurilor către anumiți operatori, în funcție de prioritatea fiecărui apel și de experiența operatorului.

 

Mai mult, în cazul unei situații neprevăzute (ex: conexiunea la Internet se oprește), îți poți seta extensia necesară în caz de urgență, care îți redirecționează automat toate apelurile. Comparativ cu metodele tradiționale de redirecționare a apelurilor, aici ai opțiunea de a vizualiza sistemul de apeluri într-o simplă hartă virtuală.

 

Astfel, beneficiezi de flexibilitate și ușurință în a administra, prelua și redirecționa convorbiri.

Caller ID & History

Prin intermediul centralei noastre telefonice VoIP, poți identifica cine te sună 

 

Fiecărui client i se atribuie un ID unic, reprezentat de un nume cu 15 caractere. Acesta va fi afișat în consola telefonică, clienții fiind mai ușor de identificat și gestionat. 

 

Hosted PBX dispune de opțiuni pentru a configura ID-ul și datele apelurilor efectuate sau primite prin centrala telefonică virtuală, permițându-ți să controlezi informațiile pe care le vezi înainte de a prelua o solicitare. Acest serviciu poate fi configurat în pagina Admin/ Setări. 

 

De asemenea, cu ajutorul cloud-ului PBX, ai pagina History, unde poți vizualiza toate detaliile convorbirilor (dată, durată, apelant), cât și statusul apelului (apel soluționat, transferat, abandonat).

Centrală telefonică cloud

Numere scurte și IVR

Pentru o imagine cât mai bună în fața clienților, credibilă și profesionistă, ai nevoie de numere scurte.

 

Numerele scurte de tipul 021xxxx sau 031xxxx sunt mai ușor de reținut și pot schimba în bine percepția clienților față de afacerea ta.

 

IVR (Interactive Voice Response) este o tehnologie automată a sistemului de telefonie VoIP, ce permite apelanților să acceseze informații printr-un sistem de răspuns vocal al unor mesaje preînregistrate, fără a fi nevoie de implicarea unui agent în apel. Clienții pot ajunge astfel să discute cu departamentul/echipa dorită rapid și eficientizat.

Înregistrare apeluri

Monitorizează performanța echipa în timp real

 

Această opțiune îți permite să urmărești conversațiile cu clienții și să intervii în timp real, fără ca prezența ta să fie remarcată de aceștia. În acest fel, poți rezolva rapid  eventualele dificultăți pe care agenții tăi le pot întâmpina și beneficiezi de monitorizare a eficienței și performanței echipei prin intermediul centralei telefonice VoIP.

Monitorizare în timp real

Îți monitorizezi echipa în timp real și urmărești performanța operatorilor, iar dacă e nevoie, poți interveni și ajuta, fără ca interlocutorul să te audă. 

 

Această opțiune oferă posibilitatea administratorului de a urmări discuția fără ca prezența lui să fie anunțată. De asemenea, el nu poate fi remarcat de participanții conversației. Astfel, acesta poate ajuta la rezolvarea rapidă a problemelor, poate oferi informații și clarificări sau poate asista pur și simplu pentru a urmări performanțele agenților.

Centrală telefonică cloud - Rapoarte și statistici

Ai statistici pentru fiecare agent în parte – poți vedea numărul apelurilor efectuate/preluate/ratate/ocupate. 

 

De asemenea, ai disponibile statistici și pentru „Activitatea de așteptare”, sau pentru activitățile agenților care indică apelurile introduse în linia de așteptare, cât și modul în care aceste apeluri s-au soluționat și încheiat.

 

Cu ajutorul acestor rapoarte poți avea o imagine de ansamblu a activității din interiorul companiei, identificând mult mai ușor plusurile și minusurile afacerii tale. 

 

În cazul în care nu poți prelua anumite apeluri, le vei regăsi atât în platforma Cloud a centralei, cât și sub formă de notificare prin email, dacă optezi pentru acest lucru.

 

Și nu numai, dacă ai mai mulți operatori și totuși ai apeluri pierdute, există rapoarte inteligente de reconciliere a acestora, astfel incat sa eviți situații delicate în care un client a fost apelat înapoi de mai multe ori de către operatori diferiți.

Centrală telefonică cloud - Integrări API (CRM, sisteme interne, etc.)

Poți integra platforma Hosted PBX cu orice alt sistem deja utilizat, de la CRM la magazine online sau alte aplicații omnichannel.

 

API (Application Programming Interface) reprezintă un tip de software ce permite ca două aplicații să comunice între ele. Așadar, tu ai opțiunea de a integra centrala telefonică VoIP cu alte programe și sisteme pe care compania ta le folosește în mod frecvent.

 

Printre integrările API se numără următoarele funcții: detalii apel, istoric apel, detalii sesiune, înregistrare, pauză înregistrare, reia înregistrările.

 

Platforma Hosted PBX este compatibilă cu: MiniCRM, PrestaShop, Docbook, Easy Medical Pro, Pluriva și multe altele. Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Agenții noștri, la dispoziția ta

Dacă nu dispui de o echipă internă de Customer Support sau nu mai faci față apelurilor și dorești să externalizezi acest serviciu, te poți baza pe agenții noștri.

 

Îți punem la dispoziție varianta call center-ului externalizat, prin intermediul căruia tu poți economisii timp și bani, având în același timp o echipă de agenți profesioniști, cu experiență în domeniu. Alături de noi, te poți axa pe creșterea afacerii, și nu pe crearea și investirea într-un call center intern.

Optimizări smart

Gestionează inteligent Call Center-ul tău cu ajutorul Predictive Dialer.

 

Predictive Dialer reprezintă un sistem automat de apelare telefonică, ce optimizează alocarea agenților în funcție de disponibilitate și durata apelurilor. Acest sistem permite extinderea numărului de conexiuni live, folosind algoritmi pentru a minimiza timpul pe care angajații îl petrec așteptând între conversații.

 

Predictive Dialer anticipează disponibilitatea angajaților, accelerând sau încetinind rata de apelare în funcție de acest aspect. Cu ajutorul acestei tehnologii, productivitatea call center-ului tău crește garantat, odată cu randamentul angajaților tăi.

Centrală telefonică cloud cu acces de oriunde

Cu ajutorul centrale telefonice in cloud, distanța nu reprezintă o problemă. 

 

Angajații tăi pot lucra de oriunde, beneficiind de aceleași funcționalități ca la birou. 

Pot accesa platforma de pe orice device, nefiind constrânși de utilizarea unui device specific. 

 

Cu ajutorul acestei funcționalități, aceștia pot prelua și gestiona apelurile, în timp ce tu îți mărești disponibilitatea echipei, sprijinind interacțiunea client-angajat.

Mesaje înregistrate profesional

Fă un upgrade afacerii tale și întâmpină-ți clienții cu un mesaj personalizat, care să îi îndrume către departamentul de care au nevoie.

 

Indiferent de pachetul Hosted PBX pe care îl alegi, mesajele de întâmpinare și IVR sunt înregistrate profesional, folosind voci de studio sau radio.

Integrare omnichannel

Comunicarea cu clienții nu a fost niciodată mai simplă, indiferent de platforma preferată de aceștia – Whatsapp, Facebook, Instagram sau chiar SMS.

 

Cu ajutorul Chat2Brand.ro, poți diversifica modalitățile de comunicare cu clienții, pentru a le oferi o experiență omnichannel rapidă, pe canalul utilizat de ei. De asemenea, poți trimite și mesaje vocale sau imagini, toate într-un singur inbox.

WEB Click2Call

Dacă vrei să convertești traficul web în apeluri telefonice, adaugă în site widget-ul de Click2Call.

 

Poate fi integrat ușor cu centrala telefonică VoIP, astfel încât atunci când clienții își lasă numărul de telefon pentru a fi contactați, centrala îi apelează automat și un operator îi va prelua. În acest fel, nu ratezi niciun lead și ai șanse mai mari de a face vânzări și de a câștiga clienți noi.

Text2Speech

Oferim posibilitatea de a adăuga funcționalitatea care transformă texte în mesaje vocale

 

Widget-ul permite înregistrarea oricărui tip de mesaj, prin sintetizarea textelor (în limba română) în mesaje vocale, oferind o experiență îmbunătățită. Îți oferim posibilitatea de a adăuga această funcționalitate call center-ului tău virtual printr-o integrare rapidă.

Speech2Text

Dacă îți dorești ca inputul vocal primit de la clienți în apelurile telefonice să fie translatat automat în text, avem soluția

 

Munca agenților tăi se eficientizează, iar ei se pot concentra pe discuțiile cu clienții. Conversațiile vor fi transcrise automat, pentru a putea fi revizuite ulterior dacă e nevoie și pentru a înțelege mai clar nevoile clienților.

Integrare cu SkyWork

Hosted PBX poate fi integrat cu ușurință cu SkyWork, platformă digitală ce facilitează telemunca. 

 

Platforma se integrează rapid, remote și în cazul în care echipa ta lucrează de la distanță, va deveni un tool esențial programului zilnic.

Centrală telefonică cloud

Vrei să afli mai multe? Scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp!

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.