Comunicații VoIP

Comunicații VoIP

Comunicații VoIP - Cheia unui business de succes

Unul dintre secretele marilor companii este serviciul de comunicații VoIP, capabil să gestioneze apeluri telefonice și transferuri audio-video la un preț scăzut.

Cheia unui business de succes este reprezentată în primul rând de felul în care sunt gestionate activitățile de client service. Menținerea legăturii cu cei care apelează la produsele și serviciile tale este activitatea principală care construiește credibilitatea afacerii în fața consumatorilor. Felul în care alegi să interacționezi poate spune foarte multe despre brandul tău. Tocmai de aceea, e indicat să optezi pentru alternative premium, care să garanteze standarde înalte de calitate, siguranță și mai ales funcționalitate. 

Un serviciu de comunicații VoIP se numără printre cele mai populare alternative, tocmai datorită calității transferului de date.

Comunicații VoIP

De ce comunicații VoIP?

Înainte de toate, ar trebui să știi cum funcționează tehnologia VoIP. În ceea ce privește telefonia, pachetele de voce sunt transformate în pachete de date, care ajung prin rețeaua IP la destinație. Acolo sunt decodificate în pachetele de voce originale. Astfel, este facilitată utilizarea Internetului ca mijloc principal de comunicare. De asemenea, pot fi transformate în variante audio-video, ceea ce facilitează realizarea de videoconferințe.

Marii giganți din industrie precum Skype, Yahoo sau Google Talk se folosesc de beneficiile aduse de protocolul revoluționar al opțiunilor tip VoIP. Cel mai important aspect ce trebuie luat în calcul la un astfel de sistem este costul redus. Gândește-te numai cât te-ar costa dacă ai utiliza varianta clasică de telefonie pentru a efectua un apel într-o țară străină? Foarte mult. Cel mai mare beneficiu oferit de comunicații VoIP este reprezentat de minimizarea costurilor și maximizarea performanței.

Când vine vorba de protocolul VoIP, sunt vizate de asemenea și aspecte precum:

  • Posibilitatea realizării de apeluri între dispozitive diverse (computer – computer, telefon mobil – telefon mobil, computer – telefon mobil și telefon mobil – computer),
  • Trimiterea de mesaje text,
  • Transmiterea de pachete audio-video între dispozitive,
  • Nu există taxe suplimentare, așa cum sunt aplicate de către telefonia clasică,
  • Sistemul VoIP este ușor de transportat,
  • Integrarea cu alte aplicații este una simplă,
  • Reduce semnificativ eventualele situații neprevăzute sau incidente neplăcute în ceea ce privește comunicarea brand-consumator, dar și cea între angajați.

Astfel, sistemul de comunicații VoIP nu permite doar apeluri telefonice simple. Totul vine la pachet cu posibilitatea transmiterii de mesaje text, crearea de videoconferințe, la o viteză impresionantă, aproape instant.

Sigur, cum orice lucru bun vine și cu defectele lui, dezavantajele VoIP sunt:

  • Este 100% dependent de putere și lățime de bandă,
  • Apelurile pot întârzia în funcție de conexiune,
  • Calitatea vocii poate fi incertă, dacă există o conexiune stabilă.

Comunicații VoIP puse la dispoziție de Hosted PBX

Totuși, dezavantajele nu vor mai fi atât de pregnante dacă te orientezi către furnizorii ideali. Una dintre cele mai mari greșeli ale companiilor este că nu știu să îi aleagă pe cei capabili să îi pună în valoare așa cum ar trebui. Hosted PBX este exact echipa de care vei avea nevoie pentru a oferi afacerii tale un suflu nou, prietenos, dar în același timp definit de profesionalism.

Funcționalitățile de care te vei bucura sunt multiple:

  • Personalizare Call Center – Îți poți denumi cu ușurință agenții și le poți selecta programul de lucru.
  • Caller ID & History – Poți stoca tot istoricul interacțiunilor cu clienții, ceea ce te va ajuta să capeți o perspectivă de ansamblu asupra activităților derulate. Vei putea realiza instant un profil detaliat al fiecărui client în parte.
  • Numere scurte și IVR – Ai la dispoziție oportunitatea de a personaliza numerele cu ajutorul variantei Interactive Voice Response.
  • Înregistrare apeluri – Platforma va înregistra toate apelurile pentru ca tu să poți oferi feedback-ul potrivit angajaților, iar productivitatea client service-ului să crească.
  • Monitorizare în timp real – Ai control asupra echipelor tale și poți interveni în orice moment dacă operatorii nu se descurcă.
  • Rapoarte și statistici – Poți vizualiza numărul de apeluri primite sau pierdute și lista de așteptare, astfel încât să știi ce măsuri trebuie adoptate în business-ul tău
  • Integrări API – Platforma Hosted PBX poate fi integrată cu ușurință cu orice alt sistem pe care îl folosești deja.

Dacă încă nu te-ai convins, află că poți încerca serviciul pentru 30 de zile. Imediat după perioada de încercare, ai posibilitatea de a opta pentru unul dintre cele 4 planuri puse la dispoziție de specialiști.

Indiferent de alegerea ta, vei avea parte de avantaje diverse:

  • Integrare desktop,
  • Mesaje de întâmpinare personalizate
  • Muzică pentru apelurile în așteptare
  • Mesagerie vocală
  • Înregistrare gratuită a mesajelor IVR.

Principiul care gravitează în jurul Hosted PBX este ,,apel preluat = oportunitate câștigată.’’Sistemele moderne sunt cele care pot câștiga încrederea clienților tăi. Un sistem de comunicații VoIP este varianta care te va ajuta să obții rezultate de succes într-un timp relativ scurt.

Oferă-le consumatorilor tăi un suport de top și consolidează-ți business-ul.

Alege platforma pe care o folosesc companiile profesioniste, adevărați lideri de piață în diverse domenii și urmărește-ți câștigurile în timp real!

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.