De ce sa folosești o centrala telefonica PBX

De ce sa folosesti o centrala telefonica PBX

De ce sa folosești o centrala telefonica PBX

Cum orice afacere urmărește finalizarea rapidă și facilă a solicitărilor venite din partea clienților săi, și, desigur, satisfacția acestora, softurile pentru preluarea cererilor au devenit din ce în ce mai populare. De ce? Datorită rapidității și disponibilității.

Suportul are un impact foarte mare în dezvoltarea unei relații pe termen lung cu clientul, lucru pe care îl urmărește orice brand care își propune să atingă o creștere constantă și prosperitate.

Caracteristicile unei centrale telefonice PBX

În ceea ce privește caracteristicile și beneficiile pe care ți le poate aduce o centrală telefonică PBX, modul de funcționare, când și de ce ar trebui să iei în considerare utilizarea unui call-center cloud îți detaliem în rândurile de mai jos avantajele oferite partenerilor noștri prin intermediul platformei noastre.

Utilizarea numerelor de telefon existente

Cu ajutorul centralei telefonice cloud poți păstra numerele de telefon actuale, pe care clienții tăi poate le au deja. Integrarea se face facil cu sistemul de telefonie național, ceea ce înseamnă că noul call-center al afacerii tale va funcționa fără probleme cu numerele actuale. Cu atât mai mult, poți adauga numere de telefon suplimentare oricând e necesar, sau linii telefonice simultane pentru a permite mai multor apelanți să sune în același timp.

Personalizarea call centerului în funcție de nevoi

Îți poți personaliza centrala telefonică PBX în funcție de nevoile tale prin platforma noastră self-service. Cu ajutorul opțiunilor de configurare poți stabili linii de aștepare, direcționa și redirecționa apelurile către anumiți operatori, iar în cazul situațiilor neprevăzute poți redirecționa automat toate apelurile printr-o simplă extensie.

Posibilitatea identificării apelanților și al istoricului

Centrala telefonică PBX permite atribuirea unui ID unic fiecărui apelant pentru a facilita identificarea și gestionarea acestuia. De asemena, ai multiple opțiuni precum vizualizarea detaliată a convorbirilor, statusul apelului și posibilitatea afișării unor informații despre apelant înainte de a răspunde.

IVR

Interactive Voice Response (IVR) este o tehnologie automată a sistemului de telefonie VoIP care permite apelanților accesarea unor informații printr-un sistem de răspuns vocal al unor mesaje preînregistrate. În felul acesta eficientizezi atât timpul de muncă al echipei de suport cât și parcursul apelantului până ajunge la informațiile dorite.

Înregistrarea apelurilor

Prin opțiunea de înregistrare a apelurilor poți monitoriza performanța echipei tale în timp real, astfel încât să știi ce acțiuni performează și ce necesită îmbunătățiri.

Rapoarte și statistici

Platforma noastră îți pune la dispoziție statistici pentru fiecare agent în parte cu ajutorul cărora poți identifica modul în care solicitările au fost gestionate și solicitate. Astfel poți avea o imagine de ansamblu din interiorul companiei tale prin care vei identifica plusurile și minusurile afacerii tale.

Integrare API

Centrala telefonică cloud poate fi integrată cu orice alt sistem deja utilizat, de la CRM la magazine online sau alte aplicații omnichannel.

Application Programming Interface (API) este un tip de software care permite ca două aplicații să comunice între ele, iar acest lucru facilitează integrarea centralei telefonice VoIP cu alte sisteme pe care compania ta le folosește deja.

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre toate beneficiile unei centrale telefonice cloud ne poți contacta pentru a solicita un demo al platformei noastre. Poți utiliza gratuit centrala telefonică PBX pe o perioadă de 30 zile, fără obligații.

 Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.